Friday, July 16

Kit melancarkan rumah baru

Manchester United home kit baru untuk musim 2010/11 menggabungkan unsur-unsur sejarah kelab dengan teknologi zaman baru - sebagai setiap baju akan dibuat seluruhnya dari poliester kitar semula, masing-masing diciptakan dari sampai dengan lapan botol plastik air sebagai sebahagian daripada 'Nike Design Dianggap 'program.

Merah, putih dan hitam adalah dalam DNA dari Manchester United dan Nike telah menangkap semangat kelab melalui kit rumah musim ini. Kemeja baru bersandar menuju paparan klasik, terinspirasi oleh 1970-an, dan dilengkapi dengan kerah untuk pertama kalinya sejak menjadi pembekal Nike kit rasmi pasukan pada tahun 2002. Dan chevron yang menampilkan desain musim lalu nampak jelas dalam pola mesh kejuruteraan di belakang kemeja, dengan bentuk-V bergema di cetak detail bahu dan di kaus kaki.

Kit-bijaksana, ada tiga pilihan untuk permainan rumah: jersey merah, seluar pendek putih dan kaus kaki hitam, merah jersey, seluar pendek hitam dan kaus kaki putih, atau celana pendek jersey merah putih, dan kaus kaki putih, bergantung pada pihak lawan.

Aon, sponsor kemeja baru, ciri di bahagian depan kemeja, sementara di dalam kemeja di bahagian belakang puncak mantra kelab adalah kelab, 'Percayalah'. Mesej yang duduk tepat di samping jantung, mendedahkan setiap penggemar United 'batin Pride', sedangkan Red Devil simbolik duduk di lengan baju dan seluar pendek untuk menambah sentuhan akhir untuk kit.

Program 'Nike Design Dianggap' bertujuan untuk mencipta produk prestasi yang meminimumkan kesan persekitaran dengan mengurangkan sisa semasa proses desain dan pembangunan, penggunaan bahan pilihan persekitaran, dan menghilangkan racun.

Untuk membuat kit, Nike menggunakan botol air dibuang ditakdirkan untuk halaman TPA di Jepun dan Taiwan, di mana mereka boleh mengambil hingga 500 tahun untuk membusuk. Ini menjimatkan bahan-bahan mentah yang berharga dan mengurangkan pengambilan tenaga sehingga 30 peratus berbanding dengan kain konvensional.

Botol ditempatkan dalam sebuah mesin basuh yang besar untuk membersihkan mereka dan menyingkirkan label, sebelum mereka cincang ke dalam serpih kecil dan dilebur menjadi benang yang akhirnya berputar untuk membuat kain untuk kaus.

Penggunaan poliester kitar semula di berbagai baru dari kelab bererti kit Nike telah disimpan hampir 13 juta botol air plastik, jumlah keseluruhan sekitar 254.000 kg sisa poliester - cukup untuk menutup lebih dari 29 lapangan sepak bola, dan meregangkan lebih daripada 3,000 kilometer jika diletakkan end-to-end. Proses ini digunakan untuk semua kemeja, apakah dikenakan oleh para pemain atau sedia untuk penggemar.

"Seperti kita lihat bagaimana kita merancang dan mengembangkan produk dan menjalankan perniagaan global kami, itu tidak cukup untuk menyelesaikan cabaran hari ini," kata juru bicara Nike Charlie Brooks.

"Kami sedang merancang untuk ekonomi berterusan dari besok, dan bagi kita itu bererti menggunakan sumber daya yang lebih sedikit, bahan lebih berterusan dan tenaga boleh diperbaharui untuk menghasilkan produk baru. Kami bangga menjadi rakan dari Manchester United dan membantu mereka mencapai matlamat persekitaran mereka . "

Mengingat lingkungan tidak bererti mengorbankan prestasi tinggi terkenal kit Nike, dan Manchester United kit rumah baru telah direkayasa untuk memberikan keunggulan kompetitif Pemain lebih besar daripada sebelumnya, pemain yang kering dan lebih selesa, yang membolehkan mereka untuk mempertahankan mereka optimum suhu tubuh dan tampil di puncak mereka di lapangan.

Dri-Fit 'kain The Nike diperbaiki', kini 13 peratus lebih ringan dari kit dahulu, membantu dengan cepat menguap lembapan dengan menggambar melalui kain ke permukaan dan untuk menjaga Pemain kering.

zon ventilasi Inovatif ditempatkan di sepanjang setiap sisi jersey untuk meningkatkan breathability, sehingga 7 peratus berbanding dengan kit sebelum ini, dan membolehkan udara untuk lulus di seluruh batang tubuh. Zon ini mempunyai hingga 200 laser-potong kecil lubang, yang disokong oleh aplikasi halo Nike inovatif yang menghalang ripping tanpa mengurangkan aliran udara. Sebuah zon ventilasi tambahan ditempatkan di bawah pinggang di seluar pendek di dasar tulang belakang.

Struktur baru jersey ganda merajut memberinya penampilan yang langsing, sedangkan tawaran 10 per lebar lebih peratus, dan juga menawarkan berpadanan dinamik baru, potong menurut kontur alami dari tubuh sedangkan yang membolehkan anda aliran udara dan pergerakan maksimum.

Reds Pemain sayap Nani berkata: "Saya fikir itu terlihat sangat bagus dan rasanya manis. Itu selalu merupakan saat yang bagus bagi para pemain dan para fans apabila anda pertama kali melihat kit baru dan rasanya seperti motivasi baru bagi kami di awal musim. "


Cerita banyak pun tak guna. Kali ni dah berkolar balik setelah sekian lama kolar itu menghilang.

Sama macam google translator yang patut-patut sangat kena upgrade, aku rasa aku pun kena ikut sama.