Wednesday, September 1

Hitam Putih

Nah,  gua malas nak selongkar lebih-lebih. Ambik gambar ni sudah. Gambar ni gambar hitam putih, bukan hitam-hitam, baik lu orang tengok betul-betul, tak pun salahkan monitor masing-masing kalau yang keluar hanyalah kotak hitam semata-mata. Jangan sesekali cuba salahkan model. Ok?


Merokok membahayakan kesihatan- Amaran kerajaan langit.


 " Saya berharap gambar ini akan diterima untuk pertandingan ini, tak kena reject dari pihak juri. Biarpun gambar macam ni tak berapa ngam sangat dengan kempen-kempen kerajaan sekarang ni, saya tak peduli, saya akan tetap mempertaruhkannya. Dikesempatan ini juga ingin saya  mengucapkaan ribuan terima kasih kepada Gabooka yang akhirnya berjaya juga menghasilkan gambar seperti ini setelah berbatang-batang Marlboro saya terkorban untuk dijadikan model."- Gua .


Ok. Gambar dah upload, siap ada description lagi, blog gua dah follow, banner pun gua dah pacak hensem-hensem dekat sebelah. Now come to the hardest part.
Siapa yang gua nak tag ni? 

Gua tag lu balik boleh tak Syam? Yang masuk pun dah ramai sangat ni gua tengok, nanti lu pun susah nak pilih pemenang, gua pulak lagilah susah nak menang.

Tapi  kalau agak-agak susah sangat lu nak pilih sapa yang patut menang, lu pilih je gua,  gua gerenti masyarakat setempat takkan pandang serong.